MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, November 06, 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha utk kamu juga, "J"

Hari ni hari raya. Raya haji. Kita2 yg kat Malaysia ni xde la rasa nk excited sgt nk celebrate. Lain la lu org tgh buat Haji, wukuf kat Arafah, puasa dan hari ni dh raya. Suasana kt tempat gua ni pun, xde la meriah. Sambut sederhara, dan tak meriah. Jgn menipu la, org nk sambut raya haji meriah mcm lu org sambut raya puasa. Buat biasa2 sudah. Lu org masak byk2 pun lu org sendiri yg makan. Xde org pun nk dtg.

Malam raya, tgh gua lepak2, relax2 tgk tv, ada sms masuk. bb mmg kat tgn, sbb gua sdg asyik masyuk layan bbm dgn 2-3 org member. Gossip folks! Gua buka sms inbox. OMG! He text me! Tetiba hati gua yg masa tu tgh geli2 sbb baca joke kwn gua, tetiba jd sedih. "Selamat menyambut hari raya Aidil Adha b,... Dulu I selalu terima ucapan mcm ni". Okeh! Masa tu gak, gua rasa mata gua dh bergenang air.

Gua mengaku gua sedih, sbb gua still syg dia. Dan gua rasa mmg gua perlu waktu utk lupakan dia. Sbb itu keputusan gua. Gua cuba rileks, mcm skrg. Walaupun dlm hati, Tuhan je yg tahu. Baiklah!. Gua stop dulu. Gua nk gi lap hingus kejap.

3 ulasan:

aKuPm berkata...

cet! lap hingus pon mau citer ka? gua baru nak leleh jugak bace citer sedey lu. langsung xjadi..huhuhu

- GC - berkata...

nak tisu tak?

aKuPm berkata...

nak gua tolong lap kan higus lu ke?