MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Disember 26, 2011

Review Kontrol Histeria

Buku ni gua x dpt nk review detail mcm gua review HERO. Sebabnya, ada 47 citer dlm buku ni. Walaupun citernya pendek2, jenuh juga kalo gua nk review dan bagi markah satu-satu. Ade ke giler?

Pendek kata, Kontrol Histeria ni merupakan sebuah buku indie yg digarap oleh 23 org penulis muda. Nama sorang2 jgn ckp la, dh macam bintang filem. Nama ganas pun ada jugak, sesuai dgn konsep buku ini iaitu keganasan melampau yg dihiasi imaginasi abnormaliti kehidupan masyarakat.

Tak faham? Lu org kena baca baru faham. Tp kalo pesen lu org, org yg lemah, lembut, longlai gua pesan xyah baca. Kang bab2 potong, belah perut, korek usus manusia, lu org pitam pulak. Walaupun xde gambor tp bila membaca situasi, mesti kita membayangkan, iye dak? Gua sendiri pun, masa baru baca 4 citer yg ada dah kena serangan senak perut, sesak nafas, kerongkong tersumbat. Tapi akhirnya gua berjaya juga menamatkan pembacaan dgn penuh berani dan peluh di dahi.

Imaginasi penulis2 yg digambarkan dalam satu2 citer mmg sgt menyerlahkan keganasan dan tidak berperikemanusiaan. Semua pesen otak...err..otak org gila yg ganas, tau tak? Hehehee... Imaginasi tu, maksud gua. Gua anggap penghasilan Kontrol Histeria tidak mengecewakan terutama Kontrol Histeria tulisan Khrlhsym.

Tahniah team, 4/5 utk buku ni.

5 ulasan:

zoul yazix berkata...

terima kasih terima kasih untuk beli.

terima kasih terima kasih untuk baca.

terima kasih terima kasih untuk review.

PK berkata...

terima kasih, review anda. kikikiki.

aKuPm berkata...

baiklah...terime kasih

KHRLHSYM berkata...

wah ada review pesal tak bagitau ._.' terima kasih review.

-MsGoodNite- berkata...

Terima kasih kerana sudi juga baca review gua wahai writers sekalian.