MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, Februari 15, 2015

Rambut Raya Cina

Happy Sunday! 

Ala... tetap kena keje jugak. Aku menghadap Sunday Blues, bukan Monday Blues macam mostly korang. Tapi rasa takde la nak blues sangat today. Mungkin sebab takde banyak kerja yang kena hold, yang mana ada pun masih boleh dikawal. Jadinya tak stress hehehe.

Takde menda sangat nak share cuma taknak bagi blog "dingin" tanpa update. Semalam aku pegi potong rambut. Well, actually rambut ni memang tak panjang tapi dah lama tak potong, nampak mula panjang dan sedikit mengerbang. Maklum je la.. rambut aku ni hitam tebal. Panjang sket mula la nampak besar kepala aku. Bukan besar kepala degil. 

Terfikir juga style apa nak potong. Bosan dah ngan hairstyle lama yang pendek bodo tu. So aku google cari potongan rambut pendek wanita masa kini. Hurmm... tak sure terkini sejauh mana. Last last berkenan dengan yang ni. Husben pun kate ok. Then bila pegi saloon semalam terus suruh potong macam dalam gambar.

Balik rumah, husben suka tengok. Dia kate cute. Haruslah. Bini memang dah cute gunting pendek lagi la cute. Macam remaja umur 18 tahun je. Kahkahkah. Oklah. Nak cas henpon. Kejap lagi nak kuar lunch ngan kelik. Babai. 

Tiada ulasan: