MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, November 20, 2015

Gila Karok

Hurmm.. Sekarang tengah gila up aplikasi Smule kat phone korang, kan? Okay la.. Mungkin ada antara korang yang tak donlod sebab tak minat mende-mende laghaa macam tu. Aku respek tu. Tapi aku rasa yang donlod tu pun bukannya apa. Saje lepas gian. Kot payah nak gi karoke macam aku ni, nyanyi dalam tepon kat umah, apa de salah, kan?

Lagi pulak, bagi aku yang mengalami la.. Aku nyanyi guna Smule ni macam aku nyanyi sambil dengar radio jugak. Yelah, bukannya nak buat lontaran vokal betul-betul macam kat tempat karok. Nyanyi dalam umah. Jerit kuat-kuat kang malu dengar dek jiran. Kalo suara macam Siti Nurhaliza takpe la jugak. Ni sedap sikit je dari Jihan Muse. 

Tambahan lagi, bukannya nampak muka. Aku letak gambar Leyci sebagai DP. Kebanyakkan suara yang tak menjadi tu aku privatekan recordnya. Yang so-so baru aku public. Mana tahu kot ada yang dengar terus nak ajak duet. Boleh buat album la aku. Album gambar.. Fuuu! 

Sent from Yahoo Mail for iPhone

Tiada ulasan: