MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, April 25, 2011

Baim Wong, Selamat Ulangtahun dari Pencinta Kamu!


Lagi 2 hari... tapi biar gua ucapkan sekarang. "Selamat Ulangtahun buat Baim Wong, semoga kamu sentiasa beroleh rahmat Allah". Amin.

Sebenarnya, gua nak lahirkan rasa yang sedikit kecewa. Ya, kerana perancangan awal gua tidak dapat dilunaskan. Ia bukan kerana pihak pengurusan yang tidak buat kerja, sebaliknya gua yang terlalu banyak agenda. Tahun 2011 ni memang tahun "berjalan" gua. Bukan main lagi, macam orang kaya.

Sejak Januari, gua dah planned nak ikut trip AIMLUVS ke Jakarta untuk raikan besday Baim Wong pada 27 April ni. Tapi itu la, mcm yg gua cakap, bila dah banyak sangat agenda, akhirnya trip ke Jakarta utk 2011 terpaksa gua gugurkan dari senarai. Abis tu, apa gua nak kata bila awal2 dulu admin ckp belum tahu lagi nak pergi Jakarta. Gua pun apa lagi? Terus gua di fully booked by fren-fren utk pergi bercuti di Pulau Perhentian. Bercuti di pulau ni pun bikin gua excited gak, sbb ni kali pertama gua nak holiday kat pulau yang jauh dari hiruk pikuk. nanti siap buleh snorkeling lagi. nasib gua takde lesen scuba je, kalo tak..peh! menyelam pulak la gua.


Apepun, gua dah beri bahagian gua buat beli hadiah utk besday Baim dan juga cenderahati utk pembukaan restoran baru Baim iaitu Petromak selepas Bakmilicious. Hadiah tu nanti bakal diserahkan oleh Aimluvs yang pegi trip ke tangan Baim sendiri. Yup, FYI Aimluvs adalah Official Fan Club Baim Wong di malaysia dan Indonesia.

Itu sebagai tanda ingatan gua pada Baim. Gua harap Baim terus success, bahagia dan segera mendapat jodoh, lepas Marshanda kawen..hehehe. Kalo beliau suka kat gua, gua pun memang suka kat beliau tapi beliau masih tak boleh lawan seseorang yang ada dalam hati gua..hahaha. Mungkin tahun ni gua masih tak berkesempatan seperti Kak Liza, Intan, Zura, Acie, Kak Mimi dan lain2 yang dapat jumpa Baim sebelum ni. Tapi InsyaAllah... 1 day, I will. Macam juga gua nak gi Australia tahun depan. Harap dimakbulkan. Amin.

4 ulasan:

Zampeada berkata...

siapa pulak baim wong ni?

-MsGoodNite- berkata...

boifren no 2 aku. pi la google :p~

Liza Iskandar berkata...

Yes U will sis.... 1 day u will in person with Baim.. kita doa ya.. Luvs u.. muahhhhhhhsss.... great Blog :)

-MsGoodNite- berkata...

HUwaaaa..kak liza baca entry pasal Baim? hehehe.. bikin malu jer..
anyway, thanks for reading n blogwalking :)